Trivselsvurderinger

I hverdagen har vi løbende en faglig vurdering af jeres barns trivsel, udvikling, læring og dannelse og ønsker et tæt samarbejde med jer forældre.
Vi kan og I kan, altid kalde på et møde hvis der er noget I har brug for at drøfte, sparring eller vejleding i hverdagen.

To gange årligt foretager vi trivselsvurderinger, der sikre at alle børn bliver set i hverdagen. Det er et digitalt skema med spørgsmål og jeres barns trivsel og udvikling. Ud fra denne kan man være grøn, gul eller rød.
Grøn indikere at alt er godt, gul indikere at der er noget at være opmærksom på og rød er en bekymring. I tilfælde af gul opmærksomhed eller rød bekymring. Vil I blive inviteret til et trivselsmøde hvor vi i samarbejde kan snakke sammen og lave en handleplan.